viernes, 18 de noviembre de 2011

Zertara jolasten zuten gure gurasoak ? (3)

Hurrengo sarreretan jokoaren garapena patioan aztertuko dugu, eta horretarako, nire gurasoen laguntza ezinbestekoa izan da. Gurasoekin hitzegin eta gero, konturatu naiz, mutilek eta neskek gauza desberdinetara jolasten zutela. Nire amak txandak egin behar zituen jolastokira joateko, izan ere, ezin zuten mutilekin jolastu baina nire aitak, aldiz, neskekin batera jolasten zuen.

Nire ama inkera jolasten zuen, trukeme antzeko joku bat da, baina lokatzan jolasten zen burdinezko iltze bat botatzen zen eta hanka batekin saltoka hartu behar zen gero berriro botatzeko. Esku jokoetara era jolasten zuten, bai binaka eta bai taldeka, baina gehien gustoko zuen jokoa soka saltoa zen, non abestiak abesten zuten bitartean soka bat jauzi behar zuten.

Nire aitak, aldiz, kirolarekin erlazionatutako jokoetara jolasten zuen, zelai errera, eskubaloira, saskibaloira, baina gehien gustoko zuen jokoa futbola zen.  Futbolaren barnean joku desberdinetara jolasten zuten, bai partiduak, "pimienta", "metegol","mundialito" etab.

Laburbilduz, neskak eta mutilak jolasotrduan banatuta egotea ez zen gauza arraro bat, mutilek kirolarekin erlazionatutako jokoak gustoko zuten eta neskek aldiz, bestelako jokuetara jolasten zuten, kirola alde batera utziz.

                                                                                                                

No hay comentarios:

Publicar un comentario